Purchase policy

Regulamin sklepu internetowego

  1. Sklep internetowy Systemy Kawowe dostępny pod adresem http://en.systemykawowe.pl/ umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

  2. Właścicielem sklepu jest Manuel Caffe Krzysztof Stein , ul. Kochanowskiego 48/3, 01-864 Warszawa, NIP 118-168-72-24, REGON 140792320 z siedzibą przy ulicy Korfantego 69, 01-496 Warszawa.

Przedmiot transakcji

  1. Przedmiotem transakcji są towary i usługi, które są przedstawione w ofercie sklepu internetowego.

  2. Podane ceny na stronie sklepu internetowego są cenami brutto (z podatkiem VAT), podanymi w złotych polskich.

  3. Do każdego zakupu dołączane jest potwierdzenie zakupu – paragon bądź faktura VAT. Faktura VAT będzie wystawiana, w przypadku gdy Klient zaznaczy przy zakupie, chęć otrzymania faktury VAT.

  4. Zdjęcia (wygląd, kolor itp.) produktów mają charakter wyłącznie informacyjny. Ostateczny wygląd Systemu Kawowego i innych produktów jest zależny od wybranego wariantu i zakupionych modułów.

 

Zamówienia i dostawa

  1. Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu internetowego Systemy Kawowe.

  2. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem umowy kupna-sprzedaży i wyrażeniem zgody na przetwarzane danych osobowych.

  3. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu obowiązującego w sklepie internetowym Systemy Kawowe.

  4. Zgodnie z wymogami ustawy „o ochronie danych osobowych” z dnia 29/08/1997 (Dz.U. 133, poz. 833/1997) wszystkie dane osobowe wprowadzane podczas zakupów w sklepie internetowym Systemy Kawowe są bezpiecznie przechowywane i wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji transakcji.

  5. Klient ma wgląd do swoich danych osobowych i w dowolnym momencie może je edytować.

  6. Zamówienie zostanie zrealizowane, jeśli wszystkie zamówione towary będą dostępne. W przypadku braku jakiekolwiek zamówionego towaru Klient zostanie niezwłocznie o tym poinformowany i wówczas Klient ma prawo odstąpić od zamówienia, zdecydować się na zamówienie częściowe lub zdecydować się wydłużenie czasu oczekiwania.

  7. Wysyłka następuje dostępnych w magazynie realizowana jest w ciągu 48 h roboczych od momentu wpłaty całej kwoty zamówienia.

  8. W przypadku braku towaru na magazynie, lub produktówz podaną informację na temat terminu realizacji (produkty na zamówienie), realizacja następuje w terminie podanym przez obsługę sklepu.

  9. Zamówiony towar wysyłamy firmą kurierską. Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy.

  10. Koszt przesyłki pokrywa Kupujący.

  11. W przypadku dostarczenia przesyłki przez kuriera, Klient ma obowiązek sprawdzić zawartość przesyłki. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient ma obowiązek spisać w obecności Kuriera protokół szkody. Następnie należy skontaktować się z działem obsługi Klienta sklepu internetowego Systemy Kawowe.

Płatności

  1. Kupujący dokonuje płatności za pomocą systemu płatności online : przelewem bankowym lub kartą kredytową. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze towaru (przysyłka pobraniowa, odbiór osobisty.

  2. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl lub Przelewy24.pl.

  3. Wysyłka następuje po uprzednim zaksięgowaniu wpłaty na koncie (nie dotyczy odbioru osobistego oraz paczki pobraniowej).

Zwroty i reklamacje

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Kupujący może zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar  musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, z nienaruszoną etykietą i nieuszkodzony. Kupujący wysyła towar na własny koszt. Do towaru należy dołączyć oryginał faktury lub paragon. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz koszty przesyłki towaru do klienta. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt.

  2. Kupujący ma prawo zareklamować zakupiony towar w przypadku uszkodzenia podczas transportu bądź niekompletnego zamówienia.

    Kupujący powinien otworzyć dostarczoną paczkę w obecności kuriera i sprawdzić czy nie jest uszkodzona. Jeśli jest uszkodzona należy koniecznie spisać protokół szkody oraz nie przyjmować paczki. Protokół szkody jest niezbędny do uwzględnienia reklamacji.

    Jeśli Kupujący chce zareklamować zakupiony towar, należy wypełnić formularz kontaktowy w zakładce „Kontakt”. W treści maila należy umieścić nr transakcji zakupu, swoje dane osobowe, oraz dokładny opis reklamacji.

    Sklep Systemy Kawowe w ciągu 14 dni roboczych rozpatrzy reklamację.

Postanowienia końcowe

  1. Umowa sprzedaży towarów jest zgodna z prawem polskim.

  2. W sprawach nieuregulowanych regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.